zaterdag 4 september 2010

Het moest er blijkbaar toch eens van komen...

Eigenlijk was ik nooit van plan zoiets als ik een "blog" te starten.
Het is natuurlijk allemaal wel leuk, maar ik heb nu eenmaal niet het type niet denkt dat anderen graag lezen over mij.
Uiteindelijk ben ik toch door mijn geweldige leuke opleiding gedwongen dit te doen voor het eerste project: 'Presenteer jezelf door middel van anderen'. Onderdeel van de opdracht is het bijhouden van een blog. In mijn blog zul je veel zien van wat ik leuk, te gek, geniaal en interessant vind en wat vooral mijn grootste inspiratiebronnen vormen om überhaupt vorm te kunnen geven.
Het eerste wat ik dacht was: 'Hoe ga ik in godsnaam een blog maken?'
Ik heb de term "een eigen weblog maken" maar ingetypt op Google. Vervolgens kwam ik uit op deze website. Je moet toch wat als leek...
Zoals je waarschijnlijk al hebt gezien, ziet "mijn blog" er daarom nog niet heel aantrekkelijk en grafisch verantwoord uit. Creativiteit genoeg, ik moet het alleen nog met kennis realiseren. 
Het wordt uiteindelijk vast wel een mooi blog, de eerste stap is in ieder geval gezet (kan daar tenminste niks van gezegd worden :P)

Ehm, wat zeg je nog meer in zo'n eerste bericht? Zoiets als "welkom"? Nou, bij deze dan maar, voor wie het mag gaan lezen...



PS: Volgend jaar rond deze tijd is het diplomaatje in ieder geval op zak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten